BROTTAHELG

I fredags så va jag först med malin sen gick hon hem då åkte jag och grillade men lina och erica. Sen kom anton,carl och petter men sen drog dom och då gick vi oxå hem. Sen när jag va hemma kollade mamma ,jim och julia på tv och då gick jag till pappa och vägde mej för jag skulle brottas på lördagen. Sen gick jag till  mamma och packde  till brottningen sen klädde jag på mej mina brottakläder för jag skulle sova med dem på mej -_- sen på morgonen gick jag upp kl kvart över 4 sen hämtade vi lina och sedan åkte hela brottalaget till orskaström och där va jag hela degen och brottades. Jag kom etta  :D sen på väg hem så åkte lina och jag i minibussen :D det va jättekul !! för vi tog massa bilder på dom mobbade ungarna ( mohamed  poffe marcus och fredrik ) sedan stannade vi på donken :D och då va det en av sveriges största godis affär där :D så jag lina julia och fredirik gick in där och köpte godis ^^) sen åkte jag i bilen hem i 3  timmar sen vi va hemma så kollande jag på robinsson :D och så kom lina för hon skulle sova hos mej sen gick vi  och la oss men vi somnade inte dirket vi  messade med massa folk :D  sen på morgonen åt vi frukost sen  dog vi till lyckåvallen för det va massa roligt folk där :D sen åkte vi och grillade  hos nårga kompisarD sen åkte vi hem och kollade på film ( the pefect man ) sen bakade vi kladdkaka :D  men lina va tvungen att åka hem så jag fick äta upp allt  hehe XD      ( men jag åt inte allt ) sen ringde jag malin så hon kom till mej och nu sitter vi här och skriver och ska snart gå till malin och hoppa på studdsmattan :D hej då puss på helgen :D <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0