tjeena tjeenan

hallå idag vaknade jag kl : halv9 och gick upp kollade på tv sen. Åt jag frukost fixade mej sen körde pappa mej till lina så fixade jag håret hos henne .Sen körde pappa mej och lina till nättraby. och så kom oscar och möte oss på konsum. Sen gick vi runt lite och så gich vi till oscar . sen gick vi till några :P och så åt vi köttbullar och mos där sen kollade vi på tv . Sen kom min pappa och hämtade mej och nu är jag hemma har presic ätit och nu sitter jag vid darton och ringer lina för hennes pappa  ska hämta henne men skiiten svara inte och ska snart byta om för jag ska träna :* sen ska jag kanske sova hos malin puss hejdåidag få det bli en bild på lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0