4 Dagar kvar (:

hejsan (: idag vaknade jag på ett hotell rum i sösdala (: och jag  var där för att brottas hade även brottas på lördagen och oxå idag (:
Man få väll säga att   man är rätt nöjd 2 bäst i sverige :'D
sen efter att jag typ hade varit i en för jävla dryg gympasal hela dagen så blev det att åka hem ,
på hem färden så stannade vi på biltema och shoppade lite sen så  stannade vi oxå på donken och åt oss feeeeeeeta

Sen så gick vi in i typ en as stor godis affär (:

Sen typ var vi hemma  och då gick jag och hämtade min lillasyter hos min  mamma för att sen gå till min pappa och lämna henne ;p

Sen på med ute kläderna och gå ner till lollo

Så vi var ute och lekte i  snön as kul med vinter , sen gick vi hem till mig och drack varm choklad och sen tog vi ett mysigt bad  (: aa så puss hej (: <3



ÄLSKAR SNÖÖÖ!! =)




här är en mysig bild sen lollo och jag badade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0