torsdag

heej!! ♥

idag så vaknade jag precis som varje morgon,
sen fixade jag mig så hämtade mamma mig och körde mig till Malin (:

sen åkte jag med henne till skolan

i skolan var det väll inget specielt som hände

 Men efter skolan så gick becca med mig hem , vi gick ut en stud sen ,
skulle jag på träning och det  är seriöst bara drygt men säg någonn gång träningen inte är dryg

sen efter träning så åkte vi till willy:s   vi(jag,julia och pappa)
och där typ sprang jag och julia och köpte massa saker  fivk typ tar vad vi ville ;D nice <3 men nu har jag precis duschat och ska gå ut och äta lite pasta men tänkte att jag bara skulle lägga inte ett litet inlägg

vill har snö nuuu! <3 ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0