godmorgon

hallu!

jag vaknade nyss hos malin (; för jag och tjejerna var här i går kväll :D
vi hade jätte mysigt var ute lite i går kväll (; sen gick vi in och kollade på film (; den var braa 
men som vanligt somnade jag och hannah först (; mysigt (; sen när fanny skulle gå hem så hade tydlingen
jag sagt nångonting till henne men dom hörde inte vad jag sa ;P men ja nu vaknade jag först 8:30 dom andra har inte vaknat än men whatever ;p dom vaknar snart ska nämligen sätta på musik men sen har jag ingen aning om vad jag ska hitta på  men det märker vi väl   
  
                                     hörs sen dåe      pusss ;*



 ÄLSKAR ER

Kommentarer
Postat av: fanny

hihi du är så söt när du sover ;*

älskar dej med gullunge <333

2010-01-23 @ 10:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0