Hannah Och Malin <3

hejsan!
idag  vakande jag kl: 8:30 sedan så kollade jag på film (; kom inte riktigt ihåg vilken och så orka jag inte kolla, men sedan så ringde jag malin för hon sov jätte länge tyckte nästan hon borde gå upp då ,
Sen gick jag till henne (:  fete  ;*   vi busade med hennes smååå hundar (: 

sen kom min mamma och hämtade oss för vi skulle nämligen till simhallen ;D 

 sen när vi hade badat i  två timmar , så gick vi till hannah (:  där åt vi lite (:  

 sedan så  satt vi  oss vid datan och kollade lite sen så fixade hannah min blogg som ni säkert se (; tss .. 

 och nu ska jag typ hem ,, och i morgon ska vi kolla på film och musa!! (: pusssssss på dagen <33 


Kommentarer
Postat av: hannah

skiitkul <333

2010-01-11 @ 10:41:55
URL: http://hannahhandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0