jag kom inte på någon rubrik (;

tjosaaann!!

Mín dag böjade otroligt jobbigt ,
jo för jag gick upp 6:30 -.- sendan tog jag på mig kläder (;
 åt frukost och allt annat man gör på morgonen =)
 men sen gick jag till Malin sminkade mig där
sen åkte vi till skolan =) där hände väl inget ovanligt onsdagen såg ut nästan precis som vanligt -.-
sen efter skolan följde lillla rebecca eriksen med  mig hem ;D så åt vi sen in till stan och så köpte jag en kofta
(; och sen hem och då skulle typ becca hem ;p så nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik (;

                                     FörJävligBild men nu överlever nog (; <3


Kommentarer
Postat av: adaw

Fin<3

2010-07-05 @ 23:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0