SJJJUUUKKKK

hejsan !
Idag gick jag upp precis som vanligt 6:30
jag kännde mig lite seg :/ hade jätte ont i ögonen och huvudet
så jag tog ut mina linser
men jag tänkte att jag skulle gå till skolan ändå,
 så jag fixade mig sen gick jag till Malin och åkte med henne till skolan :)
Sen i skolan mådde jag inte bra så jag gick hem, 
 och tog det lungt sen så komma mamma och julia hem,
sen har jag inte gjort så mycket mer idag blev en seg dag, men ska kolla på tv nu har precis haft ansiktsmask, 
   såja men hade tänkt att gå till skolan i morgon   

                                                                                          Såå puss (; <3


                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0