maaaooolliinn

Neej men tjena!
det var ett tagsen (:
jag har inte kunnat blogg för jag har typ aldrig varit inne.
Men nu är jag hos malin och vi ska snart bada (y)
Ehh jag ska till skara i morgon så det blir ingen bloggning då.
Men ikväll kommer lite bilder som jag har tagit under dom dagarna som jag inte ar bloggat! (:
Men nu ska vi dra hejjjjdddååå! (:


Eftersom att jag är hos malin så tog jag denna bilden.
Det var när vi var på liseberg med skolan dock är det bara tjejerna här på bilden :p


Kommentarer
Postat av: Linn Svensson

ska bara säga att din header är väldigt fejk så jag tkr att du ska sluta göra dej SNYGG med photoshop!

TACk! PS vill bah säga att du riktigt ful.... ds

2010-07-10 @ 16:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0