Lillasyster!

Julia
Du är den sötaste lilla ungen jag vet och jag älskar verkligen dig.Men vi har vara stunder då vi bråkar så det känns som vi river hela huset ;)Men vi har oxå härliga studer och mest av dom härliga.
vi har haft helt undrbara studer och sorliga vi har skratt , gråtit, bråkat och lekt tillsammans.
Tillsammans klara vi allt julia.
Hade jag inte haft dig brevid mig i livet hade jag nog inte klarat av detta liv.
För du är allt.
Jag minns när du var mindre då jag tyckte synd om dig för du kunde inte kunde prata inte gå inte skriva eller läsa och jag tycket så synd om dig för du kunde inte det jag kunde och du nådde inte upp till det jag gjorde,men nu kan du prata och det gör du nästan hela tiden ;) du kan gå hehe (: och nu kan du till och med både läsa och skriva och nu är du inte långt ifrån att vara lika lång som mig några centimeter lilla hjätat så är du längre än syrran.
Men du kommer ändå alltid att vara min lilla älskade lillasyster.
Jag kan nog inte förklara det bättre tror jag inte för du betyder så himla mycket för mig hade jag inte haft dig så vet jag inte vad som hade hänt med mitt liv.
ååhh jag gråter typ när jag skriver detta.
Älskar diig Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0