Soooommmmmmaaaaarrrr

Nu är jag hos min pappa har precis ätit.
Kommer hem från träningen för typ en halvtimme sen så nu ska jag bada.
Sne ska jag till min farmor och farfar där ska jag sola ;)
Har köpt lite saker idag oxå men det kommer inte bilder på det nu för min kamera är inte här.
men det kommer kanske någon enstaka bild från skolavslutningen igår.. ^^

Det kommer bilder från skolavslutnigen och på mina nya saker när jag kommer hem från stockholm.

En bild från igår på skolavslutning!

Kommer fler på tisdag, tror jah....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin klänning. Men den skulle kanske passat mer på nån normal.

Du har inte funderat på att öka ditt ordförråd?

Jah? Hannah. o.s.v..

2010-06-21 @ 13:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0