Home

Nu e jag hemma har varit på rosenholm hela dagen typ.
Där är det nämligen prova på dag och då har lína och jag tränat dom.
Det var väll inte så värst kul men jag får ju betalt för det så...
Men sen är jag skulle hem kom jag på att jag hade glömt mina nyklar och pappa slutade inte förens klockan 15:00
och det var slut klockan 14:00.
Men jag gick bort till mina kusiner och var där tills pappa kom hem.
Och nu är jag hemma och vänta på att maten ska blir  klar.
Sen ska jag snart åka och träna det blir jävligt mycket brottning idag!

vill bara säga en sak till lina ; mmmjjjjjjjjaaaaauuuuu! hahahah xD


Pussss


För dom som inte viste det så träna jag brottning.


Kommentarer
Postat av: YOU KNOW ME

TÖNT DIN JÄVEL!

2010-05-25 @ 18:08:09
URL: http://linahidling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0