Nu har jag tid till er!

Men hej!
Har typ inte varit hemma idag.
Min dag har sett ut så här ungefär jag vaknade fixade mig dock så sminkade jag mig inte (y)
Sen var jag i skolan lektionerna såg nästan ut som vanligt förutom slöjden så krossades nämligen en ruta, mindre bra.
Sen på gympan så skulle hannah och jag gå till ica . (; neej men det var väll mysigt....
men sen åkte jag , becca , malin och fanny in till stan fanny skulle köpa ett linne men vi fikade oxå på Wayne´s coffee.. mmhhh....gott!

Sen skulle jag träna och nu sitter jag här...

Här kommer lite bilder oxå^^






 

Min fika här dåe..


En god och frästande bulle..



Och en iskall coola ;)



Men nu ska jag duscha..
pusshej!


Kommentarer
Postat av: CAMIE

Åh fyfan va gott med iskall cola<3 Jag vill ha jue ;D

2010-05-31 @ 20:20:50
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0