nu ligger jag i min säng med....

Kvällen slutade ungefär där jag tänkt i min säg med lina och massa godis haha.
Men vi har haft super kuul idag ;D , även varit i.... eh ja nu ska vi inte gå in på detaljer(;
men kul har vi haft åtminstånde
Ni vill bara veta vad vi gjorde för typ 5 minutersen kan bara säga att det var det jobbigste idag(;
Men nu ska vi kolla på andra avenyn säsong 1 :D

och kvällen outfit blev dettta (:



-tights - gina tricot
-tröjan - bikbok
-skinnjacka - sisters
-solglasögon - H&M


Utan jackan (;



Hoppas ni la märke till att här i lyckeby pissregnade fyfan! ;p



Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag gillar brillorna :)

2010-05-13 @ 12:32:06
URL: http://shoppheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0