hela min dag...

Idag vaknade jag som vanligt , sedan fixade jag mig och gjorde alla dom sakerna man gör på morgonen.
Sen gick jag och mätte hannah sen kom becca och hennes pappa och hämtade oss sen åkte vi till skolan.
Sen efetr skolan så åkte becca jag och hannah in till stan ( hem till hannah) och så åt vi.
Sendan gick vi och gjorde en ska...
Och sengick vi i affäre och jag la undan lite kläder som jag ska hämta imorgon :D
Sen åkte jag till träningen och när jag var klär där så åkte jag hem och åt, och nu ska jag strax bada (y)

Och dagen i morgon blir minst lika stessig, ska verkligen göra allt imorgon allt ska hinnas!


Jag och hannah :D kolla den fina  jackan jag har :D


Kolla denna fina då! :o


Haha kolla vilka kuliga sånna här grjejer jag hittade, vet inte vad det heter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0