JULIA

När du inte är nära mig så saknar jag dig , när du är nära mig tänker jag inte på det för jag är så van.
Är jag en dag utan dig saknar jag dig super mycket.
hur stor du än kommer blir är du alltid min lilla bebis vad du än gör kommer jag alltid älskar dig lika mycket.
Tänk om inte jag hade dig , nej vill inte ens tänka tanken det är hemskt, det är du som gör min dag detr är du som gör mig glad, när jag är ledsen räcker det att du försöker göra mig glad så känns det lättare om du är ledsen kan du alltid kommer till mig och det veta du jag skulle aldrig kunna se dig ledsen utan att ta upp dig i min famn och pussa dig och säga att allt blir bra.
Har du problem kommer du till mig och du lita på mig till 1000 du tänker säkert zara fixar det och det är bara för att jag har alltid hjälpt dig och det kommer jag alltid göra!
Du och jag klara allt tsm det bara är så!
 
                Puss på dig lillasyster.






Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

God kväll! =)



Är du fantasifull? :)

Det är så att jag nyss gjorde en ascool drink, men som jag dock inte kan komma på ett flashigt namn på, kanske har du något förslag ? :D



PUSS & KRAM

2011-04-16 @ 22:44:58
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0