okej då lina..

Känner att jag har varit lite seg med blogg inlägg, förlåt men det kommer bli bättre lova.
Lina påminde mig att jag måste börja blogga igen och jag gör väll det för hennes skull då ;))
Men ahh idag har jag varit i skolan sen gick jag till frittan en stund sen kom pappa och hämtade mig sen gick jag till johan ;) och efter det gick jag till hanna och krille som var med rickard och vi gick till Willys sen jag jag hem och ska snart hoppa ner i ett varmt bad för det är suuuper kallt ute :(




guuuuuuuuuud vad jag vill ha sommar , jag vill vara brun jag vill åka moppe jag vill bada jag vill feesta :) åhh vad jag längta! ;D


Kommentarer
Postat av: Lina Hidling

tack gumman =)!! och du måste fortsätta!3

2011-03-16 @ 22:13:20
URL: http://linahidling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0