Hem kommen och kvällsavslöjande..

Hem kommen från träningen så himmla skönt att träna!
Ett kvällsavslöjande kör vi på nu då..
Vet inte riktigt vad jag ska avslöja men få väll berätta att  min absolut största fobi är hajfobi.
Absolut är jag medveten om att alla är väl rädda för hajar men jag LOVAR jag slår priset!
Det räcker med att jag kolla på en så kan jag brista ut i gråt helt sjuk!
Som när vi var i Turkiet i år så gick vi ut på en stor och lång pir jag min pappa och min lillasyster, sen när jag hade tagit kanske 10-15 steg ut på denna pir så brister jag ut i gråt och börja små skaka och börja skrika och allt detta när jag kom på att det faktiskt kan simma hajar under mig eller som när jag är i simhallen och där det är djupt i bassängen så kan jag få sån ångest och börja gråta nej usch det är hemskt!
Vet ni hur detta började jo det var så att jag kollade på filmen hajen KOLLA ALDRIG PÅ DEN! okej det var inte bara så att jag kollade på den och helt plötsligt fick jag världens fobi för hajar nejnej jag var livrädd för hajar redan innan men det blev verkligen hemskt efter jag kollat på flimen hajen.
 
Jag lovar när jag kolla på denna bild börja jag seriöst gråta och ryser i hela koppen! Uschuschusch!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0