Om mig Zara..

 
Bortsätt från dessa två senaste inläggen var det ju ett himmla tagsen jag bloggade men har ju ändå haft bloggen ett bra tag och bloggat till och från.
Men har ju hänt en del saker sen jag bloggade..
Så tänkte ta en liten uppdatering om mitt liv nu!
 
Jag zara fridlund bor ju i lilla Karlskrona här trivs jag faktiskt väldigt bra!
Och jag har nu i höst börjat gymnasiet inne i Karlskrona vilket jag är nöjd att jag valde att gå gymnasiet här hemma i stan, annas har det varit rätt mycket funderingar om jag skulle gått brottar gymnasie nere i skåne eftersom brottning är en väääldigt stor del i av mitt liv och jag vill verkligen bli nåot stort innom brottningen kan man tycka det är rätt så själv klart att jag skulle valt att gå brotta gymnasiet men som sagt gjorde jag inte det och mycket för att jag vet att jag inte skulle klara av att vara utan min familj och mina vänner och jag är ju så sjukt hemma kär!
Sen tror jag inte riktgt att jag var/är mogen för att flytta 3 timmar hem ifån till en egen lägenhet ta hand om mig själv!
Nej då utökar jag heller mina tränings pass här hemma till 6 pass i veckan.
Jag kanske jag berätta lite om min brottning, hur det kommer sig att jag började brottning, hur bra är jag egentligen?
Jo det är så att min pappa tränade brottning innan i 17 år tror jag sen på den vägen är det jag började helt enklet för att min pappa tog mig till brottningen sen är det ju så också att jag måste tycka det är kul vilket jag verkligen gör det är väll nu om det är roligast har gått i brottning i 9år alltså sen jag var 7år gammal.
Mina stora medaljer är väll dubbelt DM guld, SM guld sen silver på NM så helt kass är jag ju inte ;)
Men tillbaka till gymasiet jag gå omvårdnast linjen och jag ör riktigt nöjd med det valet.
 
För övringt har jag en lillasyster som heter julia 10år och mina föräldra är skilda men bor bara en minut ifrån varnadra. såklart är jag mycket med mina vänner på fritden också som betyder allt för mig! specielt nathalie vet inte vad jag hade gjort utan henne!
Ja jag kommer inte på så mycket mer att skriva nu men kommer mer undertiden som jag kommer blogga!
 
Men nu ska jag till träningen skriver när jag kommer hem!
Och då kanske jag kör en kvällsavslöjande får se ;)
 
//Z
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0