På mobilen

Asså jag säger det blogg.se suger vekligen på iphons, jag har gjort flera flera inlägg via mobilen bland annat där jag visa vad det är jag köpt, men tror ni dom jävla inläggen laddas upp eller? nej! inte ett ända av dom..
Blir så jävla trött!!!
 
Men här kommer några av dom nya sakerna jag köpt, jag få ladda upp det andra någon annan gång för det är nämligen hos min pappa.
 
Förlåt om bild kvaliten är dålig men min kamera är sönder.
 
Tyvärr vet jag inte vad denna är ifrån för jag fick nämligen denna, men jag kanske kan ta redan på det.
 
Denna Militärvästen är ifrån gina tricot och tror den kostade 299kr
 
Borstarna är ifrån gina tricots hemsida, kom dock inte ihåg vad dom kostade.
 

Kommentarer
Postat av: Stalker

Sminket köpte du på rusta

Svar:
zara

2012-11-07 @ 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0